- Jag vill inte se ditt fula flin !

Blev väckt för ett tag sen, halvtimme sen typ .
Gick och la mej lite sent igår, inge ovanligt . Inte mitt fel .
Alla andras på msn ! Maha
Nu dricker jag morgonkaffe och lyssnar på Magnus Uggla :]
Snart blir det nog en fag . Gött gött
Idag händer nog inget, tror jag, jag har ingen aning !
Blir väl nån öl och kanske lite whiskey (om jag får bestämma)
Jag gillar whiskey :]
Nån gång ska jag bevisa att jag är mer man än kvinna ! Det ni .
Inget man vill missa .

Missar du så dissar du mina manliga behov !

Tänk på att pengar är rätt onödigt och ivägen hela tiden ?
Ibland hatar jag pengar .

Berit Silfver - Jag väntar inte på något jag redan vet inte kommer ske .

Smell you later .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0