- Julmust och pringels

Jaa, sjukt slapp dag :D
Skönt som fan ! Ingen Arja idag heller ^^
Men tyvärr så kommer hon imorgon :[
Det bra är att jag går långpromenad :) skönt faktiskt .
Nån som vill joina kanske ?

Imorgon ska jag fixa canvasdukar och lite annat pyssel .
Och åka till apoteket, för att få mina piller ! Mmm knark :]
Duscha ska jag oxå göra, kommer bli skönt ^^

Hmm, jag har funderat lite .
Har ju träffat folk från msn i 5 år nu, täffat svin roliga och väldigt konstiga människor .
Endel svin me .
Så funderar faktiskt på att sluta träffa folk från msn .
Har redan träffat 3 st i år . Har ingen kontakt me dom alls .
Så vafan, får se hur det blir .

Smell you later .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0