- Lika roligt som en fyrkantig pannkaka !

Mjaa, nu har jag vaknat . Elle för en stund sen .
Fick sova lite längre idag, för att jag är så jävla bäst .
Elle så ville mamma inte va me mej . Hmm
Iallafall, nu dricker jag kallt morgon kaffe . Rekomendrar jag inte !
Ska hämta nytt snart tänkte jag, typ nu .
Så ! Nu var det gjort .
Det är tvättdag, vilket betyder att jag är byxlös efter kl 14 .
Väldigt trevligt !
Och jag ska duscha idag, får jag inte glömma .
Kommer jag sääääkert ihåg ! Eller inte

Ahh ! Igår hitta jag perfekta skolan .
Perfekta inriktningen iallafall !
MEN ! Det ligger i Malmö .
Vet inte om jag har nån lust att flytta till Malmö .
Känns lite långt, och jag känner då fan ingen där .
Förutom släkt, men ofta jag vill umgås me dom .
Men får väl se va som händer .
Va inte populärt hos mina päron, speciellt inte pappa XD
Haha tönt

Jag vill ha en riktig jävla karlakarl !

Berit Silfver - Ta mej som jag är, för jag tänker då fan inte ändra på mej för någon

Smell you later HorseFuckers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0