- Mer man än qvinna

Jaa, då kom dagen då jag ska visa att jag är mer man än kvinna !
Det ni, nu jävlar

- Jag skrevar
- Har handen i kallingarna
- Rapar och fiser som en karl
- Dricker hellre öl och whiskey istället för någon söt blaskig drink
- Kliar mej i röva och skrevet
- Tycker att snusk skämt är sjukt roliga
- Hatar att kolla på tjejfilmer (snyftar skit)
- Älskar att skita ner mej
- Älskar motorsport
- Älskar att sitta och skrika när jag kollar på sport
- Tuttar är en av dom bästa grejerna som finns !
- Är envis som en jävla get
- Älskar att bestämma
- Jag ska alltid ha rätt (men det har jag aldrig)
- Smärta är inget, känns knappt
- Jag vill alltid vinna
- Tv-spel är en av dom bästa sakerna som finns
- Hatar att gå runt i en affär i en timme och glo på kläder (snabbt ska det gå !)
- Clas Ohlson och Biltema är sjukt jävla kul att gå runt i (istället för att hitta nåt klädesplag jag inte vill ha iallafall)
- Whiskey och en fet cigarr skulle va en drömkväll


Kommer inte på nå mer just nu .
Men nu vet ni varför jag inte kan hitta nån pöjk !
Dom kan inte acceptera hur jag är, hur jag alltid har vart !
En redig jävla Pöjk/flicka !

Nu tänker jag sluta innan jag somnar på bokstäverna !
Möho, ni suger häst balle !

Smell you later

Kommentarer
Postat av: K

tycker det lät som en perfekt flicka :)

2009-12-02 @ 14:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0