- Mjaa, fina grejer det du !

Mörn mörn som vi säger här i Skaraborg !
Trött som ett svin, sov inte så jätte bra inatt
Jävla feber !
Finns verkligen inget att göra nu, folk sover och det är dåligt väder :(
Usch så tråkigt !
Ingen ide att kolla film för då vill säkert Arja gå ut den dumfan !
Men hon åker hem vid kl 14 idag :) vilket är väääääldigt skönt .
Då blir det mat och sen sova/vila lite, funderar faktiskt att kolla på Alladin ^^
Någon som vill joina ?

Öhm, mjaa .
Tänkt på hur mycket tid man spenderar inne i badrummet ?
- Använder toan
- Tvättar händerna
- Borstar tänderna
- Duschar/badar
- Fönar håret
- Plattar håret
- Rakar benen och andra ställen på kroppen
- Borstar håret
- Tvättar ansiktet
Hmm, kommentera gärna om nån kommer på nå mer !
Jag är för trött för att tänka

Marie ! Om du läser !
JAG VILL DRICKA KAFFE MED DEJ !
Saknar faktiskt dej :(

(Fast jag kanske har gjort nåt du inte gilla, jag vet inte)

Hm, ska kanske åka till Ullared i helgen
Men mamma sa att vi kanske skulle åka mitt i veckan
Vilket inte gör mej nåt, jag är gärna hemma i helgen .
Det är göttfan !
Ta några öl och halvglo på nån Bfilm .
Mjaa, det är fina grejer det !

Ska vi dricka kaffe på taket och titta ut över "underbara" skara ?

Smell you later !


Kommentarer
Postat av: Marie

Neeej! Du har inte gjort något :) Jag har bara jobbat i tre veckor nu :P du vet kjell vill att proffset ska jobba!



Så fort jag vet att jag inte ska jobba så kommer jag. det lööövar jag! <3<3<3

2009-11-03 @ 17:16:11
URL: http://murraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0