- Nackspärr och bak

Jaha, vakna med nackspärr :(
Och hundarna anföll mej i sängen ! Inte så trevligt som det låter tyvärr
Jag som hade planerat massor idag :(
- Baka (vilket vi ska göra, banankladdkaka)
- Köpa pyssel
- Långpromenad
- Duscha (men det ska jag göra, lång jävla dusch)
Det va säkert massor mer, men det kommer jag inte ihåg .
Minnet är "bra" men kort !

Snart kommer Sabina hem :]
HAPPY HAPPY !
Ska bli så sjukt jävla underbart att träffa henne igen !
Finns ingen jag saknar så mycket som henne .
Visst, vi pratar i tele . Men inte samma sak !

Berit Silfver - Får jag inte nitar och läder, höga stön och porriga kläder så då har du missbedömt mina kvinnliga behov !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0