- Öl, film och mat

Jaaa, min lördag består av:
- Öl (3st kvar)
- Mat (Kött i sås och potatis)
- Film (Wanted eller skönheten & odjuret)
Häääärlig lördag ! Precis som den brukar vara .
Fast ! Clara är här, mammas mosters hund :)
Hon är lugn och gammal så det är rätt gött fan .
Stör ingen och skäller typ inte . Perfa !

Min mor och far håller på i mitt rum .
Sätter upp gardiner, jäääävlar va roligt me nya gardiner ! Ojojoj
Min helg kunde var roligare ! Och mysigare .
Men neeeeeej ! Ikke sa nikke . Elle mor sa nej :P
Sak samma . Griniga kärring . Hennes julklapp blir en dildo !
Då kanske hon blir lite gladare :P

Öhm, jaha .
Det händer inte så mycket i mitt liv .
Fast det vet väl alla . . .

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0