- Tänka tänka tänka

Happ, funderar på att flytta till Malmö .
För att gå i skolan, men jag kan inte bestämma mej !
Så tänker göra för-och nackdelar, så får vi se hur det ser ut

Nackdelar:
- 40 Mil bort från mina nära och kära
- En nästan okänd stad
- Jag är rätt blyg
- Kan inte åka hem så ofta
- Min far blir inte så glad
- Mina päron kommer ringa ofta
- Kommer troligtvis bli fattig
- Inge gos me Sebastian

Fördelar:
- 40 mil bort från Skara
- En ny början
- Träffa nya människor
- Får läsa min dröm inriktining
- Kan läsa vidare på högskola/universitet
- Kan koncentrera mej bättre på mina studier
- Får lära mej att ta hand om mej själv
- Kanske träffar min framtida man

Kommer inte på någe mer .
Så kommentera gärna om ni har någon för-eller nackdel

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0