- Tiden går fort, väldigt fort

För typ ett år sen, lite mer än ett år sen
Träffa jag en kille utan för Oktoberfesten .
En av dom underbaraste människorna nånsin .
Och den fan har fått barn, sjukt .
Men jag är sjukt glad för hans skull :)
Det går så fort, va har jag gjort det senaste året ?
- Flyttat
- Va allmänt död i flera veckor
- Träffat 3 st helt onödiga människor från msn
- Sett beach boys
- Supit skallen av mej några gånger
- Firat min födelsedag nästan ensam
- Nästan förlorat kontakten med dom flesta
- Bestämmt vad jag vill göra med mitt liv
- Letat efter en vettig pöjk
Jaa, mycket mer är det inte . Tyvärr .

Iallafall, idag . Hmm
Mamma dammsuger mitt rum, pappa pillar med maten
Jag sitter här och lyssnar på Johnossi, myspys
Och dricker självklart kaffe, som vanligt .
Mmm, gula fina tänder XD
Ska nog inte göra nåt speciellt idag, inge pyssel idag heller
På måndag ska jag skicka in ansökningsblanketten .
Så får vi se om jag börjar skolan eller inte .

Jag hatar att vänta på nåt gott

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0