- Tomteparaden, blööööh

Idag är det tomteparad då, vilket jag inte ska slösa min tid på
Det är kallt, dimmigt och jag tycker inte om nåt som har med julen att göra !
Men snart så kommer Bengt-Åke och Lill-Britt hit och fikar lite :)
Riktigt trevligt tycker jag allt .

Sen lite senare så ska jag börja pyssla !
Julklapp till Sabina får det bli idag :)
Imorgon ska jag börja på Maries tänkte jag .
Nej, jag vill inte ha nåt av nån av er .
Men jag har inget att göra på dagarna så därför ska jag fixa saker till er .
Ska fixa till min lillasyster me, vet inte varför .
Måste ha nåt att göra ! RASTLÖS !

Om jag har tur, så får jag besök efter jul .
Jag hoppas på det iallafall, jag hatar att vänta .
Men jag har då fan aldrig tur så det blir nog inte så .

Nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla på SvampBob !
JAG ÄLSKAR SVAMPBOB !



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0