- Little girl, why are you crying ?

Rubriken har egentligen inget med detta inlägg att göra, men dom sjöng så i låten :P

Idag har jag inte gjort allt för mycket :/
Lekt med hundarna, myst med bastian, skällt på arja, joo det vanliga
Inte så fullt kul men va gör man när man bor i Skara ?
Höjdpunkten var när Sabina ringde ! Då blev jag riktigt glad ^^
Prata lite, sen dog min tele :P så jag fick ringa upp henne . Sen la vi på när jag skulle äta :/
Skulle kunna prata me henne hela dagen ! Saknar henne extremt mycket :(

Idag skulle jag fått besök, men det sket sej för mamma e sjuk :(
Så kanske får besök imorgon istället ^^
Som dom flesta vet så är det inte första gången jag drar hit folk jag pratat me på msn :P
Det blir den andra i år :P och typ den 10:onde om man räknar ihop alla XD
Desperat efter nya människor ! Men det kan nog bli trevligt :) Hoppas jag XP
Nervös som ett as :S

Såg på Idol förut, fick 2 favoriter :P

Smell you later !

Kommentarer
Postat av: Marie

blogga mera, herrejesus gud i himlen. tokroligt är det att läsa blogg ju <3

2009-09-20 @ 14:03:40
URL: http://murraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0