- Ååhh !

Fan va jag saknar lugnet, i typ ett dygn va det lugnt och skönt .
Inga bråk, inga gnäll (inget dåligt gnäll på mej iallafall) inget hundskällande inne, inget skrik eller något sånt .
Saknar det som fan, vill åka tillbaka !


Happ, har vart ensam med min bebis i typ 2 timmar . Ska snart lägga mej i soffan igen . Mår inte riktigt bra idag, blir lite smått sönderstressad av familjen känner jag . Men det går väl över med tiden .
Händer inte så mycket mer idag . Kanske någon film eller så blir det mys under täcket med mej själv (sorligt)
Imorgon är det söndag, öhm händer inget då heller skulle jag tro . Får väl se vad dagen skänker !

Nu blir det en cigg och sedan ska jag krypa ner i soffan och bli lite varm .

Btw, jag har fått tillbaka mina mardrömmar :/ 

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0