- AC/DC ! <3

Oh hell yeah !
Uppvuxen med gammal rock ^^ vilket jag är väldigt glad över .
Tänk att endel aldrig har hört typ AC/DC eller Iron Maiden ? Det har jag gjort sen jag föddes
Jag älskar det :) <3

Hmm, jag drömmer då fan lika mycket som förut . Kommer ihåg allt oxå, både mardrömmar och "vanliga" drömmar .
När ska skiten ta slut !? Jag vill kunna sova utan dessa förbannade drömmar, hatar dom . Sover svin dåligt .

Idag blir det tårta, frånochmed imorgon ska jag sluta äta godis och sånt dyligt, igen :P Usch va jag har ätit det sista, jag är en redig tjockis :(
Annars händer det nog inget mer idag, blir nog rätt dött . Släkten drar ju hem idag, fy fan va underbart !
Massas kusin blev sur igår för att jag sa att han va kaxig, men ursäkta ? Du bad mej att hålla käften utan anledning, och jag tar ingen skit från någon . Fuck off !
Igår drack jag upp en hel flaska vin ^^ mumma ! AlkisSommar 2010 tro ? HELL YEAH ! Någon som vill joina ? Självklart vill folk det, folk ääääälskar mej ! ;]

Har börjar spara pengar till en tuttoperation, än så länge har jag 214kr, bara några tusen kvar . . .
Folk får gärna sponsra lite ;P måste ha pengar till Frankrike med om jag ska med dit, vilket jag verkligen vill !
Men om jag måste välja mellan Frankrike och tuttoperation blir det . . . operation ? Jag vet inte ! Hjälp ?

Nee, nu ska jag lyssna på AC/DC - Thunderstruck en gång till sen ska jag vandra upp .

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0