- Allmänt irreterad

Det är ju så att vi ska måla om mitt rum och vi skulle fixa färg i veckan, men neeeej, det har vi inte gjort .
Och jag tror jag vet varför, helt patetiskt .

Vart nyss inne i duschen, det var riktigt skönt må jag säga ! Så här jag sitter jag lite små naken med en handduks turban på huvet :P
Gick och la mej vid 4 inatt, film, tele samtal och lite små rädd för att sova . Men jag somna efter ett tag iallafall .
Idag vet jag inte vad som händer . Vill ha nya tv-spel så jag kan spela och dricka öl, myspys :] Jaa, jag är en tönt, en mycket stolt sådan också !
Vi ska äta köttfärspaj idag, nej inte min favorit direkt . Men va ska man göra ?

Sabina, jag älskar dej så otroligt mycket . Du vet att jag finns här om det skulle vara något .
Du har gjort så mycket för mej så jag kommer alltid finnas här för dej, glöm aldrig bort det !


Smell you later

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hjärtat tack för igår och tack för att du finns där när jag behöver dig!!! jag älskar dig <3

2010-04-24 @ 15:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0