- ByxLös dag

Jaa, när vi har tvättdag så har jag byxlösdag för alla mina byxor är oftast i tvätten .
Så idag har sprungit i källarn i kallingar och min Batman tröja . Otroligt vackert må jag säga !

Idag har det bara vart tvätt, tvätt och mer tvätt . Jag är faktiskt duktig . Klarat det mesta själv, blivit lite irreterad när mor har vart i vägen .
Fikat har vi gjort, endast för jag och min syster hade namnsdag i måndags .
Annars har jag faktiskt inte gjort nåt idag, rätt värdelös dag . Försökt hitta på något på Valborg men det gick ju lika bra som att gå på vatten .
Så får hoppas att vi kan fixa färg till Valborg så kan jag måla mitt äckliga rum, yaaaaay Fuck it .
Inget händer väl imorgon heller . Men jag orkar faktiskt inte bry mej .

Det har vart en rätt jobbig dag faktiskt, mycket tankar, stress, ont i huvet och ögonen är mongo .
Jag är lite små trött på att tänka på just dej, speciellt nu . Visst, du gör va du vill och jag gör va du vill . Men ändå liksom, fan .
Vet inte varför jag har ont i huvet, nog sovit dåligt inatt igen . Jävligt konstiga drömmar . Och jag stressar ju jämt så whatever .

Smell you later .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0