- Celebrity Rehab with dr.Drew <3

Jag älskar Celebrity Rehab ! Är på andra säsongen, har bara hälften kvar ;P
Ni vet Kenickie från Greas ? Han är med, men han mår inte alls bra :( usch, börjar nästan gråta när jag kollar på det .
Satt och kollade till kl3 inatt, förra natten kollade jag till kl5 . Jag kan inte slita mej från det .
Steve Adler är med, trummare från Guns 'n roses . Sikken underbar människa ! Skönast i världen, jag lovar . Fan va han får mej att skratta :D

Idag har jag inte gjort mycket alls, gick upp vid 9 för att hålla SebbeBastian sällskap . Vi kollade mest på tv och vilade . Vi är inte morgonpersoner :P
Sen kom familjen hem då gick jag och la mej runt kl12 och sov till typ 15 :P Skönt som fan men jag vakna och va helt svettig, så jag min dröm var inte så trevlig :/ jaja
Vet inte vad som händer sen, duscha måste jag göra iallafall . Sen blir det väl Celebrity Rehab !
Ska nog inte göra något speciellt denna veckan, promenader måste jag ta nu känner jag . Snart sommar vafan !

 

Aja, nu blir det lite mat förstår ni . Järpar och makaroner :]

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0