- Den sista .

Jaa, sista koppen kaffe för dagen . Ha ! Det trodde ni inte vaa !? Ni trodde det skulle va något jätte seriöst :P
Iallafall, sitter och glor på tv som alltid . Finns ju då inte mycket annat att göra nu på kvällen, tänker ju då fan inte gå ut i detta mörkret :O
Blir väl sängen om en stund skulle jag tro . Blir en tablett till det med ;P så kanske jag kan sova lite mer denna natten :)

Vart ute och gått med familjen idag, oh hell yes I'm gay ;P nee, men det va skönt ^^ as nice väder idag ju
Annars har det väl inte hänt nåt alls . Kaffe, cigg, sms, soffan, promenad och mat :P
Ah fuck ! Förut när vi va ute och gick så fick jag äckligt ont i ryggen . Måste spara pengar och sen lägga mej under kniven .

Öhmna, Skövde på tisdag . Nya kallingar och sitta på sjukan och glo . Yaaay . . . 
Hoppas på att få min Batman tröja ^^ Kärlek till Batman !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0