- Det lilla "extra" har inte alla pojkar

Njaa, lugn och ro idag ? Njaa nej, mobilen har inte vart tyst nåt typ . Ändå känner jag mej inte så älsklad XD
Kanske bli sängen hela dagen imorgon, något sådant får det bli iallafall ! Vill bara ligga och glo upp i taket och sväva iväg på rosa moln och lime gröna elefanter med vingar och knorr svans :]
Öhmna, jag kan seriöst inte sluta le om jag är med någon jag verkligen gillar (pöjke asså) får ju fan kramp, men det är verkligen värt det :) har ju så svårt att visa känslor så det är sjukt !

Snart bli det sängen mina damer och herrar . Var övertrött för ett tag sen men nu är det borta :P
Spela lite kort med Stina förut och jag skratta så mycket så jag fick ont i magen, och det brukar inte hända när jag är med mor Stina :P
Fast när jag vill skratta riktigt gött så brukar jag tänka på endel saker Marie säger och gör ;P haha Tänk va roligt i har haft i våra unga dagar !

Nee, god natt :]

Oh boy, you make me feel like
Oh boy, you make me feel like
No boy, can make me feel like you
I really really want you
Oh boy, you make me feel so
Oh boy, you really turn me
on boy, and I don’t know what to do
I really really wanna

..be with you
like I was before
this distance
between us makes me want you more
and I do mean
you are the cutest boy I’ve ever seen
and you’ve got that something
something that I want, something that I need, a dirty little young girls dream

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0