- Det var så roligt jag måste skratta . . .

Nee, så kul va det faktiskt inte ! Det var så att min mor skrämde skiten ur mej i morses .
Jag satt där uppe och "dunka" musik, vi har ju då surround systemet inkopplat till datan så det döööönar jävel :D (perfekt om man vill väcka grannarna)
Så jag satt där och sjöng lite så där små vackert så kommer hon och bara säger Tessi helt normalt, men jag flög nästan upp i taket och sket nästan ner mej ! Fy fan (jag va faktiskt tvungen att bajsa sen)
Elak mor jag har ! Men jag brukar skrämma henne, så hon hämnades lite :P

Det gick väldigt bra hos Niklas :) satt där inne i en timme :P Har jag aldrig gjort tidigare . Men det va mycket posetivt, eller bättre än förut iallafall . Ska dit igen om 1½månad typ . Fixa läkar tid skulle han försöka göra !
Annars har det vart en lugn dag, tv-spel och lite vila :P blir mer tv-spel senare, ska bara ta en snabb dusch först om en stund :D

Imorgon blir det en tripp till Axvall ^^ JAG SKA ÄNTLIGEN FÅ KOMMA HEM TILL MARIE OCH DRICKA KAFFE !
Usch, jag blir så glad :] älskar att umgås med Marie ! Får träffa lille tjocke Ivar med :D

Nee, nu blir det mer kaffe och sen blir det en snabb dusch !

2 Knasiga vänninor ;] <3


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0