- En jobbigt happy Berit

Jaa, jag är jobbigt glad idag . Men vet inte varför . Kan det vara för att kaffet är väldigt gott idag eller för att det är soligt idag ? Ingen aning .
Gött som fan är det iallafall :)

Haha mor min köpte redbull åt mej igår :] så ikväll kan jag spela jäääävel !
Grejen är att jag har fastnat där jag fastna förra gången jag spela . Men jag kom dit jävligt mycket fortare än förra gången :P Typ 1½ dag XD
Jag har nog lite skills kvar :] Lite små tur att jag inte ska göra nåt i veckan, då kan jag spela hela tiden .

Snart blir det en tripp till Sjukan för att prata "känslor" med Niklas . Psykologer är bra roliga du ! Tror att man tänker sitta där och lipa jävel . Ikke sa nikke du ! Här lipar vi inte inför okända människor (inte nykter iallafall)
Skulle ju hellre sitta ute och dricka kaffe idag dock . Vaaarmt :] och några cigg blir det ju oxå ;P enligt endel så röker jag alldeles för mycket . Vilket kan vara sant, men ett paket om dagen är väl inte så jätte mycket ? :P

Möööh, kom på att jag inte har någe samvete ;P

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0