- Fucking valborg .

Jaa, min Valborg bestod av: Kaka, öl, poker, kossa, frossa, cigg och kaffe . Ungefär det vanliga .
Har inte råd att dra ut på krogen och dom ända personerna jag ville träffa skulle göra annat .
Så jag var hemma med min såkallade familj .

Ska ju då måla någon dag, har precis plockat bort all skit från väggarna . Kändes förbannat gött, precis som om jag skulle flytta härifrån . Vilket skulle va underbart just nu .
Blir väl film resten av natten, ska försöka komma upp tidigt imorgon för jag vet inte när Marie kommer . Försöka gå upp vid 11-11.30 nåt sånt .
Familjen ska upp till mors kusin för att kolla på bilder, bilder från mors morbror . Usch va jag saknar honom . Ska säga till dom att ta med så många bilder som möjligt, finns nog några med mormor med på dom .
Bilder är sjukt viktigt för mej, man förvarar ett minne på bild så man kan komma ihåg just den stunden, den stunden med dom människorna och hur man kände just då .
Jag vet inte hur mycket bilder jag har från "förr", men jävlar va jag älskar att kolla på dom och minnas tilbaka .

 

Min moder i köket denna afton, lite små knasig:
Mor: Det regnar blött idag
Jag: Jaa, det gör det *ASG*
Skrattade så jag fick ont i magen ! Sjukt vafan .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0