- Jaa, otur är mitt andranamn .

I helgen så märkte jag att jag är pollenallergiker . Yaaay (NOT)
Kliande ögon, täpt näsa, ont i huvet och svårt att andas . Men inte fan tar min mor bort påskliljorna :S visst, finns ju pollen ute men det skulle va trevligt om jag kunde må lite bättre inne . Aja, Fuck you Stina .

Idag har jag inte gjort något speciellt, vart på coop, åkt bil med bastian elle asså han åkte med när vi hämta min syster . Duschat har jag gjort med, det va redigt skönt !
Har väl inte fått höra dom roligaste nyheterna idag, men när fick man höra roliga nyheter i den här jävla lådan !?
Det bra är väl att pappa ska fixa sina tänder snart, han ska på en grundlig undersökning om typ 2 veckor :) kommer dock kosta lite över 1000kr . Men han kommer kunna äta va han vill sen :)

Imorgon ska jag sitta i tele väldigt länge :S soc, ungdomsmottagningen, Niklas och massa annat sånt som man helst inte vill ringa .
Men jag måste ha pengar och jag måste till Niklas, och som jag skrev igår så vill jag ha lite preventivmedel :P
Annars vet jag inte riktigt vad som händer imorgon förstår ni, promenad med min lilla bebis ^^ är ensam en stund med honom imorgon tills Stina kommer hem .

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0