- Jag är faktiskt rätt intressant !

Jaaao, i söndags va då min faster, farbror,farmor och kusin här och fikade .
Enligt dessa människor, som knappt känner mej är jag inte ens värd att prata med . Inte en jävel förutom min mor tilltalade mej på typ 2 timmar .
Ursäkta, men jag är väl den som är intressantas i denna jävla släkten !
Men så här är det i pappas sida av släkten .
Man ska inte:
- Ha tatueringar/piercingar
- Hoppa av skolan 100 gånger
- Supa tills man stupar
- Säga vad man tycker om tänker
- Inte klä sej som en luffare
Man ska helt enkelt hålla käft, va helt ren från bläck och stavar, klä sej som överklass och gå i skolan och bli något vettigt .
Precis som min kusin, hon jobbar på badhuset . Men justedet ! Hon har ju VART flygvärdinna men hon kan inte få fler jobb där, visstfan . Äh, dra åt helvete .


Hm, jadu lille vän . Nu är det så att det börjar bli lite små jobbigt att du är i mitt huvud dygnet runt . Så du får gärna försvinna från mina drömmar på natten ;P

Idag ska jag la inte göra något va jag vet . Lika dött som en igloo på sommaren !
Öhm, om någon vill hitta på något så får dom ju gärna ringa då vaa . Eller bara komma hit, finns oftast kaffe .
På lördag så är jag ensam lite ^^ mina päron ska fira min kusin, men känns inte värt att jag följer med för dom vill inte prata med mej iallafall . F.U
Så jag ska njuta av några timmar ensamhet . Fast jag lär tröttna efter en halvtimme som vanligt !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0