- Jag gillar mango

Sitter och dricker mitt morgonkaffe som vanligt . Blir väl en cigg snart skulle jag tro, va ett tag sen nu .
Hm, idag idag idag . Jag har ju inget liv så jag vet inte vad jag ska göra . Kanske en promenad sen, vem vet . Ska kolla på Celebrity Rehab with dr.Drew ikväll iallafall :] (efter Jersey Shore)
Satt uppe till halv5 inatt för att jag kolla på den där jävla dr.Drew ! Men jag tycker att det är svin bra :)

Äta fisk idag då, nej tack men jag måste väl . Bläääh, tycker inte om fisk eller fågel .
Fåglar äter jag inte för att dom är så vidriga när dom lever, det vill jag inte ha i min mun . Usch, hatar dom .
Fisk äter jag inte för att det finns godare saker att äta faktiskt, som kossa och gris .
Men jaa, skit samma . Man kan inte få allt man vill ha här i världen .

I veckan ska vi ta mej fan fixa färg ! Annars blir jag fan galen, vill bara få det gjort .
Annars vet jag inget speciellt, promenader är ett måste då . Röra på fläsket igen !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0