- Mango är ett snällare ord för mongo

Jag har då kommit på att jag inte trivs i mitt egna hem .
Varje gång jag har vart hos någon kompis och jag sätter mej i bilen och vet att jag ska hem så mår jag så dåligt, magen vill vända sej ut och in .
När jag kommer innanför dörren så blir jag så nere, vill bara åka tillbaka . Vill verkligen inte bo kvar här .
Men hur ska man kunna flytta om man inte har någon inkomst och inte får hjälp med något ?


Har inte gjort något alls idag, men har bara vart uppe i typ 1½ timme :P
Slapp gå upp tidigt idag för min syster började senare :] så hon fick ta hand om det lilla monstret ^^ Oj va glad han blev när jag kom upp, gött att någon blir glad av att se mej iallafall . . .
Funderar faktiskt på att städa lite idag, fast ska nog åka och se om jag kan få tag i några nya tv-spel ;] då vet mina päron vart jag är, dom tycker inte riktigt om när jag borta för då vet dom inte vad jag gör .
Då tänker dom ungefär såhär: "Knarkar hon !? Slampar hon runt !? Dricker hon !? Mår hon dåligt !?"
Fast dom brukar ringa eller skicka sms för att se så allt här okej :P lite små gulligt, jag är snart 20bast men får inte riktigt ta hand om mej själv . Vill jag inte göra något så kan jag liksom säga nej, jag är en rätt agressiv person när jag blir arg, vilket dom vet :]

Hm, snart helg då ! Vad ska man göra då tro ? Nya tv-spel betyder ju massa spelande ^^
Fast när jag har vart hos herr Niklas så börjar jag tänka så mycket på endel saker som har hänt, varför dom har hänt, varför jag inte kan göra vissa saker utan att det tar stop ?
Som med skolan t.ex, jag vill verkligen börja plugga igen . Men när jag skulle börja i våras så tog det stop, trodde inte på mej själv . Sa till mej själv att jag inte kunde klara av det, typ alla ämnen och sån skit .
Men det kan jag ! Och jag har rätt lätt för att lära känna nya människor för jag är ju så charmig ;P Ska snart söka in på folkhögskolan i Axvall igen, ska bara försöka komma ihåg det . Om typ 5minuter så är det borta i huvet igen, Ack så gammal man börjar bli !

Nee, nu ska jag kolla runt på alla sidor jag brukar gå in på och sen plocka iordning på min tvätt, tvättdag heeeela dagen imorgon . Oj så kul det är att bo i lägenhet . Usch, hatar det . Att bara gå ut på Marie's altan igår och fick se lite trädgård gjorde mej så sjukt glad :) Saknar att ha hus och trädgård, och speciellt våran sjukt trevliga Altan, tv, tv-spel och dvd . På sommarn kunde man sitta där hur länge som helst, värme vafan !

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0