- Men bajs då !

Vad ska man säga ? Jag är helt jävla såld, smälter som glass i solen, mjuka fjärliar i magen, nervös som fan .
Jaa, detta är så jag känner ibland ska ni veta !
  

Mööööh, att försöka blunda lite sådär gött i fotöljen med nästan inge ljud på tven kan man ju tro är lätt .
Men IKKE ! Mor låg i soffan och snarka och Sebastian låg på golvet och snarka . Visst i helvete fick jag ta mitt pick och pack och vandra ner .
Nej, fick inte vara ifred där nere heller . Så jag gav upp, även fast det va varmt och skönt .

Tänkte följa med ut på en promenad lite senare med min mor och mitt monster . Får väl se om jag orkar klä på mej bara ! Eller jag är inte naken asså, shorts, star wars kallingar och t-shirt :)
Annars blir det nog inget annat idag, har ju duschat så får väl se om jag kommer på något roligt sen !

På måndag ska jag äntligen till Niklas . Dock kan jag inte få något läkarintyg som jag kan ta med till soc för läkarn på psyk är ju då fan aldrig där . Så jag måste troligtvis åka till Falköping för detta . Yaaay . . .
Måste också skriva upp vad jag ska prata med Niklas om, ohyeah I'm a mango (istället för mongo)

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0