- Mihi :]

Denna kvällen har jag vart ute på en promenad med mamma, mia och Sebbebastian :) sen blev det lite kaffe och cigg och efter det blev det ett varmt och underbart bad :] ansiktsmask, skrubb och massa skum !
Sen blev det godis och loka ^^ kollade på Top Model oxå :D älskart !
Ska ner och platta håret om en stund, håret är redan fönat ;P redigt gött må jag säga !

Blev lite ändrade planer för morgondagen .
Ska till Skövde vid 12, köpa kallingar och sen åker mamma till sjukan och sen hem utan mej ;P
Kommer hem på onsdag nån gång, är hemma innan 3 iallafall ! Ni behöver inte sakna mej så mycket ;)
Dock är jag ensam en stund imorgon, från 3 till antingen 12 eller 10, ring gärna så jag har någon att prata me :P

SebbeBastian är coolast i stan ! <3


Min tjockis kväll ;P


Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0