- My demons are telling me to kill myself

Nee jag vet, inte länge sen jag skrev . Men jag bryr mej faktiskt inte ett jävla piss så att säga .

Alla har vi små "demoner" i huvudet, sånna som försöker förstöra oss . Just nu börjar dom ta över, jag börjar ge upp faktiskt .
Varje dag tänker jag på självmord, vet inte varför . Det ploppar upp i huvudet varje dag, flera gånger om dagen . Och grejen är att man har så mycket skit hemma så det skulle inte vara svårt att göra det .
Vi har starka värktabletter, inte mina men vem bryr sej . Igår natt blev jag så trött på all skit hela tiden så jag tänkte att jag skulle vandra upp och ta några st och se vad som hände . Tur/otur så är jag väldigt glömsk, så jag glömmde ju bort det innan jag skulle gå och lägga mej .

Men jag känner mej så maktlös, jag är utmattad . Visst, låter jävligt dumt för jag gör ju inget på dagarna men vafan, jag har sjukt mycket skit i mitt huvud just nu .
Nu känns det som om jag inte kan vinna över mina "demoner" längre, så här har jag känt i typ 2veckor .
Har ingen här längre som jag kan prata med det om, jovisst, jag har Niklas . Men jag skulle vilja prata med någon som inte är en psykolog .

Någon som är villig att lyssna på min skit ? Nee, trodde inte det heller .

Smell you later AssFuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0