- NaNaNaNa BATMAN !

Äntligen har jag fått min extremt vackra Batman tröja :] Jag är ta mej fan nästan lycklig ^^
Jag är så kär i Batman så jag vet inte vart jag ska ta vägen :O

Idag mina vänner så ska jag lära mej att tvätta förstår ni . Nej, inte så kul men nån gång ska bli den första vafan !
Jaa, jag får instruktioner av moder Stina . Vilket är vääääääldigt bra annars kan man nog inte använda kläderna efter det  :]
Jag har använt så lite kläder som möjligt :P mindre tvätt för mej !

Annars blir det nog inte mycket mer denna dagen .
Har kollar klart på Celebrity Rehab Sober House så nu har jag inget mer att kolla på :( visst, det är Celebrity Rehab på kanal5 ikväll men det har ju jag redan sett :P
Fast det är Jade ikväll med :) Det gillar vi !

Nee, får väl gå och röka eller något annat spännande !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0