- Öhmna !

Här sitter jag i mitt iskalla rum och glor på tv . Funderar starkt på att gå upp och hämta kaffe, dock är jag jätte sugen på öl . Men det får jag nog imorgon :)
Tänkte inte göra så jätte mycket mer idag, ska la sitta här eller leka lite med SebbeBastian :P

Imorgon är det då fredag, är ensam med bastian från 11-14 typ . Eller det är jag om Sebastian, som alltid .
På lördag eftermiddag är jag ensam några timmar :] fyfan va härligt ! Hoppas jag får va helt ensam, slippa tänka på att jag ska ut med Bastian .
Annars blir det nog en rätt lugn helg, hoppas jag iallafall .
Hörredu fröken Marie, det va allt ett tag sen vi kollade på Så ska det låta tillsammans . Fixa det någon helg kanske ?

Nee, kanske skulle ta och hämta en kopp kaffe om det finns något kvar ? Jaa, det får bli så !



Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0