- Oooooost !

Idag blev det mys med ost och godis med Marie ;P kollade på Så ska det låta med :]
Vi gick ut till coop och köpte ost och godis :P knasigt det kan bli .
Hade en riktigt trevlig eftermiddag med denna "kvinnan" .
Haha juste ! Marie lärde mej lite saker om pojkar :P Kan vara bra att veta dessa saker .
Fick blommor av henne med, inte alltid man får blommor av någon ! :)

Just nu sitter jag bara här och glor och funderar . Inte bra att fundera på mycket saker på en gång .
Herrejösses säger jag bara ! Ojoj, kom på en grej igår kväll . Ingen bra grej, det förstör bara människan :O
Marie märkte det oxå XD fast det va nog inte så svårt att komma på faktiskt .
Men men !

Tänker inte göra någe mer idag faktiskt . Trött som fan är jag ! Fattar inte varför .
Så det kanske blir en film och sen sooooova !
Imorgon är det lördag då . Ingen aning om vad jag ska göra . Kanske skulle ut till Axvall en sväng med mor och far . Dricka lite kaffe hos Lill-Britt och Bengt-Åke . Kan vara lite trevligt, va länge sen man träffa dom .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0