- Patetiskt !

Varje gång jag är och handlar med mina päron eller själv så kollar alltid personalen på mig, seriöst hela tiden !
Men hallå ! Jag baxar väl inget om jag är med mina päron ? Och jag är faktiskt inte 14 år längre .
Visst, jag har baxat endel saker men det var svin länge sen . Och jaa, jag går runt med mina händer i mina kallingar, för att mina fickor på byxorna är för långt ner !
Ge upp, sluta glo !

Öhm, mjaaa . Har väl inte hänt så mycket dom senaste dagarna . Tänker inte dra ut idag, varken i Skövde eller i Skara .
Jag är fan dötrött, drömmar som en jävla idiot ! Samma person i 3 dagar, jävla tur att jag gillar personen XD
Hoppas att tabletterna börjar verka snart, orkar fan inte drömma längre . Usch

Imorgon kommer det lite mer släkt, men dom ska bara fira min syster sen dra . Ska fråga om jag får följa med till Frankrike med ^^
Annars vet jag inte vad som händer dom senaste dagarna . Blir nog inte allt för mycket .

Nu ska jag dricka mitt vin och glo på tv .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0