- Plocka blommor

Idag har vi äntligen fixat färg ! Tråkigt nog så blir det ju vitt, men ska färga mina ramar med olika färger så det blir nog bra :)
Ska börja plocka ut all skit imorgon och täcka alla jävla hål som är överallt ! Börjar måla på lördag tror jag vi sa . Skulle hellre måla imorgon för jag ska inte göra nåt iallafall .

Förut blev det en liten promenad med mor och Sebbebastian :) tog med mej kameran så jag kunde fota lite ^^ och mor bad mej att plocka lite blommer, vitsippor, och självklart gjorde jag det ! Jag är ju den "snälla" dottern (a
Annars har det inte hänt mycket mer idag, sovit lite har jag gjort med . Det behövdes fan ! Usch vad jag har drömt inatt



Sebbebastian äter dessa blad :P


Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0