- Porr i kalsongen !

Jaa jävlar i mej . Idag har det vart en mycket konstig dag må jag säga .
Vakna av att jag inte kunde andas, det va ett litet äventyr . Och det äventyret fortsatte hela dagen . Haft svårt att andas hela dagen, yaaaaay jag kommer dö en tidig död yaaaaay .
Va och handlade förut, mamma fråga hela tiden om det fanns något jag ville ha, men tyvärr mamma, det jag vill ha kan inte köpas .
Ville inte ha något att äta, ville inte prata med någon, sebastian kunde inte ens få mej att skratta . Det har inte vart någon bra dag alls !
Denna kväll blev det 2öl, film, plopp och massa cigg . Yaay, ta mej härifrån nu !

Nu börjar det snart en "skräckfilm" på kanal5, får se om den är något att ha !
Ska bränna ut en skräckis imorgon som jag inte vågar kolla på själv, Clowner får mej att gråta . Den ska jag se på dagen i veckan .
Ska fika med mina päron i vekcan med tänkte vi, pappa börjar inte förns halv4 eller något, jag lyssnar aldrig längre . Blir nog bra .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0