- Preventivmedel

Det är så att jag har funderat på att skaffa p-piller ett jävla tag, för mensvärk är inte så underbart som man kan tro .
MEN ! Om jag skaffar det så kommer jag äta 6tabletter om dagen, tycker att det räcker med dom jag redan äter .
Så det finns ju andra alternativ, som t.ex p-spruta och stav . Något av det får det bli isåfall .
Tänkte ringa och fråga lite om dessa saker imorgon bitti, om jag orkar gå upp ur sängen .  
Och jag vet va Marie tänker nu, nej det är inte därför jag skaffar det . Snusk unge !

Idag har det inte hänt allt för mycket, gick en väääääldigt kort promenad med Sebastian och Stina .
Köpt 2 nya leggings, röda och turkos (blå/grönt, nu slipper ni googla) .
Jag har ritar lite med, hmm nej ingen bild idag . Kanske imorgon, har inge fixat någon bild än .
Sov gjorde jag förut med, men det känns inte . Förbannade drömmar, jaja det försvinner väl det med

Imorgon vet jag inte vad som händer, eller ska väl ringa lite och sådant .
ÖhmnaÖhmnaÖhmna ! Ska väl försöka hitta på något, jobbigt nog så hatar jag att ringa och störa folk . Därför ringer jag aldrig folk . Fast det händer att jag skickar sms och frågar om jag får störa . Hmm
RING VAFAN DÅ DUMFAN !

MongoBerit och SnuskMarie :) <3


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0