- Släkten är värst !

Happ, om en stund kommer mammas morster och hennes bihang . Nej, jag tycker inte att det ska bli så roligt !
Dom åker hem på söndag, så jag kommer ju sitta här i mitt rum och se allmänt dum ut som alltid . Yaay . . .
Och på söndag kommer Faster Britt och Farbror PG hit, släkten kommer för att min lillasyster fyller år . Födelsedagar är slöseri med tid .
Ska dock prata lite med Britt och PG om deras resa till Frankrike, ska se om jag kanske kunde få följa med :) dom ska bila ner, yaay . . .
Då är inte jag hemma på min födelsedag :P så om folk känner för att fira mig om jag inte är hemma så får vi ta det efteråt faktiskt ! Som sagt, födelsedagar är slöseri med tid .  Men folk älskar mig och kan inte låta bli att ge mig saker ;P

Jaaa, ska kanske slå i ett hål i örat imorgon eller när det va . Happy happy . Så ska jag töja det till 1cm som i högra örat :) smärtsamt men vackert !
Igår införskaffade jag mig en liiiiiten blomma, den är seriöst jätte liten . Helt perfekt fan, har inte så stort bord .
Min lilla ödla Ove bor där :) han trivs jätte bra ! Han är lycklig nu, kan ligga på dom stora stenarna, eller gräva ner sig i dom små rosa stenarna eller bara ligga där och se allmänt dum ut :) Möhö

Har fått lite sovtabletter, redigt nice . Sov väl rätt så bra men drömmde jävel ! Fast inga mardrömmar :) ohnej, inga mardrömmar :] det va en såndära sven trevlig dröm med pojkar/män i ^^ eller ba 1 :P
Får väl se hur det blir efter ett tag . Det va skönt att somna rätt snabbt iallafall, istället för att ligga och rulla runt som en kåt larv i 5 timmar .

Nee, nu ska jag upp och hämta mera kaffe !

BTW ! Jag har beställt en röd Batman tröja ! SUG PÅ DEN ERA IKKE BARNSLIGA MÄNNISKOR !


Ödlan Ove :) <3


Så här ser min lilla blomma ut :) och Oves lilla "djungel" ^^


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0