- Sommar på balkongen ! <3

Nu har jag suttit på balkongen och solat ända sen jag vakna . Fy fan va underbart det va !
Det är fan ingen ide att gå in och duscha nu :P tänkte faktiskt fråga mor om vi skulle gå på en promenad sen :)
Sommar värme på balkongen :) blåser ju inte in där heller ^^ UNDERBART !

Annars händer det väl inget speciellt mer idag, mera sooooooooool ! Kaffe och cigg med ;P
Bada ska jag göra ikväll . Det är ju så jävla skönt :) ansiktsmask och grejer ^^ jaa, jag är faktiskt tjej ;P
Fan va längtar till sommarn nu . Alkohol, kaffe med Marie och massor utav sol ! Och man får verkligen inte glömma halvnakna pojkar :]

Händer ju då inte allt för mycket mer i veckan, kallingshopping och sjukan imorgon annars inget .
Hoppas på mera soooool ! :D Älskart ! Jag ska bli bruuuuun i år har jag bestämmt ^^

Jag saknar Marie :( <3

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

Älskar dig

2010-04-12 @ 16:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0