- The crazy house of Silfver

Jaa seriöst . Det är alltid ett jävla liv här . Inte konstigt att man är trött här .
Folk kan inte ta någon hänsyn till andra, lyssnar aldrig och man kan inte lita på någon .
- Min mor kan aldrig hålla käften, måste alltid berätta allt för alla . Jag kan inte berätta något för henne för då vet alla om det .
- Min far bryr sej inte längre, visst jag är pappas lilla flicka och han gör rätt mycket för mej . Men att visa känslor och att prata om något är inte lätt . Han lyssnar inte .
- Min syster är äckligt självupptagen, hela världen kretsar runt henne tydligen . Det är bara hon hela tiden, ibland enligt mina föreldrar med .
- Och så är det jag då, trött på att vara tyst hela tiden . Ibland väntar jag bara på att någon ska göra mej förbannad så jag får skrika lite . Trött på att folk aldrig lyssnar på vad jag säger eller aldrig låter mej prata till punkt . Håll käften och lyssna era jävla mongos !



Just nu sitter jag mest och väntar på mat . Idag blir det hemmagjord pizza, jaa inte det godaste som finns men mat som mat .
Annars kommer det nog inte hända något alls . Sov till halv2 idag så det blev inte mycket gjort, blev lite sent igår . Jävla msn !
Blir nog lite film ikväll, ensam och övergiven i mitt lilla rum nere i källarn . Aah så sorligt, nee jag tycker det är rätt gött att få vara ifred ibland :P

Veckan, hmm . En tripp till Niklas, försöka få lite klarhet i vardagen . Försöka fixa allt med pengar, även om jag måste åka till Falköping och sitta med en läkare där . Just nu gör jag nästan vad som helst för att slippa leva på mina föreldrar .
Annars blir det nog inte mycket mer i veckan skulle jag tro, men får väl se ! Man vet aldrig nu för tiden ;P

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0