- The last mother fucker

Nee, här sover vi inte förstår ni ! Här går vi upp när tuppen går upp, tydligen .
Jag kunde inte sova mera iallafall, vart uppe typ en timme sådär . Yaaay, tidig morgon .
Om ett antal timmar ska jag till min lilla vän Marie :) jag ska få fika där det ska inte ni ! Men det är bara för att hon älskar mej mer :]

Kunde inte sova så bra inatt heller, så det blev faktiskt lite tv-spel ;P Oh hell yeah, I looooove it !
Seriöst, hur kan människor leva utan tv-spel ? Det går ta mej fan inte .

Har sett att jag har fått sjukt beniga händer och fötter, vilket får min mage att nästan vända sej ut och in .
Ser varenda jävla benflis vafan . Usch fy fan .
När jag rör på mina fingrar så ser jag det under mitt skin ner till handleden, mmmm sexigt värre !
Det får man när man försöker bli lite vacker och gå ner i vikt !
Inte för att jag bryr mej om ifall folk trivs med sin kropp som den är asså . Men jag trivs faktiskt inte i min .
Eller ibland är jag rätt jävla snygger, knullrufs, mörk under ögonen, blodsprängda ögon, sletna kallingar och en sleten t-shirt, jaa jag ser ut som en nyknullad pundare :]

Smell you later !

Kommentarer
Postat av: Edvardlone

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2012-06-19 @ 12:21:32
URL: http://edvardlone.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0