- Tjock och fet sommar get !

Här sitter jag i mitt iskalla rum och dricker min öl i lugn och ro .
Man blir så varm och go av öl, helt jävla underbart . Har ju inget annat som gör mej varm så det får bli öl idag, har dock bara 3 kvar . Kommer ju somna gött sen iallafall .
Har inte gjort mycket idag alls, försökte sova lite förut men det gick inte så bra faktiskt . Frös alldeles för mycket och blev kissnödig hela tiden . Inte så lyckat .
Satt ute på gräset lite förut med, hela familjen faktiskt :) självklart Sebastian med . Han fick pappas gamla cykel däck, tydligen så var det väldigt roligt ;P  

Börjar bli redigt förkyld igen, känns inte så jätte trevligt må jag säga . Usch och fy och bläh .
Sjukt trött, ont i huvet, lite halft ont i halsen, ögonen svider och är snorig .
Vill bara ligga i sängen inrullad i täcket och vänta på bättre dagar just nu, inge bra alls .
Men som sagt, livet är som en berg och dalbana . Det går upp och ner .

Vet inte vad som händer i veckan, blir nog ett till hål i örat som jag ska töja till 1cm precis som i högra örat :)
Ska börja gå ut och gå varje dag med, känner mej sjukt jävla tjock :S fattar inte varför, har inte gått upp nåt .
Får väl se om det händer något annat, kanske kan försöka fixa lite färg så jag kan börja måla . Om mina föreldrar slutar vara patetiska !
Fika ska vi göra med jaa ! Mysigt så !

Berit Silfver - Om jag ska vara ärlig så börjar jag bli galen på detta


Min lilla busunge :) <3
 

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0