- Tv-Spel :] <3

Japp, har fått ner Xbox:et till mitt rum :) fy fan va underbart .
I typ 4 timmar igår satt jag och spelade, jag är helt störd när jag spelar ! Skriker och svär som en hel karl ;P
Men fy fan va jag älskart !

Snart är det mat, sen ner igen och speeeeela ! Öhm, jag gillar då inte att bli störd när jag spelar . Men jag tänker vara snäll och säga: Om folk känner för att ringa eller bara komma hit så är dom välkommna till att göra detta ;P
Som sagt, Niklas imorgon . Sen då ? Hm, tv-spel ? :] Eller lite mat kanske . Tror jag köpa lite redbull så jag klarar av att spela längre och "bättre" Jag har förlorat mina skills :( Men det är bara att träna upp igen !

Nee, nu vill jag ha mat . Fuck you and Goodbye !



Smell you later .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0