- Vafan ska jag göra ?

Så, nu är jag vaken igen . Gick och la mej vid 2 tror jag, kommer inte ihåg och jag bryr mej inte så mycket heller .
Händer väl inget idag heller, blir väl en promenad ikväll med min mor och herr SebbeBastian .
Mor min fixa klipptid åt mej igår :) då blir det klippning och slå hål i örat 17maj ^^

Tittar fortfarande på Celebrity Rehab, men nu får man se när dom bor i Sober House . Där får dom inte dricka, ta droger eller ha sex .
Men dock kom Steven dit hög som ett hus och sen rökte han heroin inne i badrummet, har aldrig sett någon vara hög på heroin förutom i filmer, fy fan va läskigt det va . Börja nästan gråta .
Ska kolla klart på det senare och hoppas att det går bättre för någon utav dom andra .

Just nu är jag så jävla sugen på att supa ner mej i flera dagar och bara komma bort från verkligheten .
Fast det har jag vart sugen på i typ 2veckor . Blir bättre i sommar då jag kan göra det, behöver inte be någon köpa ut till mej, utan bara ta en liten promenad till systemet och ta det jag vill ha .
Jag hoppas på en AlkisSommar 2010 !


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0