- Vart tog det vägen ?

Jag vill ha mitt liv tillbaka . Kan inte slappna av, stressar hela tiden, kan varken sova eller äta .
Ge mej mitt liv tillbaka !

Idag har det väl inte hänt allt för mycket . Vart ute med Bastian, plockat i diskmaskinen, gosat lite med Bastian, halvsovit i fotöljen och dagdrömt om att sitta med Marie och titta på Så ska det låta . Usch, så länge sen vi gjorde det :(
Snart är det mat, sen tänker jag vandra ner och försöka få nån timmes sömn, gick inte så bra förut .
Annars blir det inte mycket mer idag, ska nog titta på Så ska det låta ikväll :)

Imorgon blir det en lugn eftermiddag för min del :) fast sällskap är ju då aldrig fel så folk får väl höra av sej så får vi se om jag har lust att träffa någon !
Annars blir det en lugn och tyst eftermiddag :)

I veckan blir det Skövde en sväng med min mor på tisdag, när hon ändå skulle till sjukan så tänkte vi att vi kunde hoppa in och köpa lite nya kallingar till mej ;P
Hoppas på att jag ska till Niklas med, men han har inte hört av sej så jag vet ingenting just nu .
Sen har jag väl lite annat att göra med, men det behöver vi inte skriva här .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0