- 122 400 sekunder

Jag har då vart vaken i 122 400 sekunder, 34 timmar alltså . Har väl sovit i 15minuter ungefär .
Detta är då min värld just nu . Sover inget, cigg, kaffe, öl och pengabesatt . Lyckligt liv .

Kom hem från Skövde för en stund sen . Självklart så regna det som vanligt när jag går till/från bussen i Skövde ! Usch
Om man har 1miljon bra och dåliga stunder på 2 dagar så kan väl inte det va så jätte bra ?
Det va film, rederiet, skratt, bråk, tjat, gnabb, pussar, mys och cigg . Rätt trevligt faktiskt, tycker om att va i Skövde även fast vi bråkar och sånt rätt ofta .

Vet inte vad som händer i veckan, käka frulle med pappa på onsdag om han inte har feber och sånt . Han drog ut dom sista tänderna i överkäken idag .
Han får riktigt fina tänder ! Dom ligger i en liten ask just nu ;P

Bävern: "Det finns ingen som kapten Lager !"
Jag: *ASG*


Nee, nu skiter vi i detta .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0