- Aldrig några riktiga svar

Som vanligt så har jag och bävern tjafsat, vet inte om han vill att jag ska komma imån eller inte . Nåt riktigt svar får man ju aldrig .
Får väl se va han säger om han någonsin svarar, annars sitter jag väl hemma imorgon och glor .

Jag är så trött idag, gick upp halv8 och sen åkte jag till Skövde med Bengt och Britt . Gick och la mej en stund när jag kom hem men vakna av att jag va kissnödig . Gick inte och la mej igen, det ångrar jag !
Får väl vila lite sen antar jag . 
Funderar starkt på att skaffa mej ett xBox360 så jag har något att göra på dagarna när jag är hemma . Vill inte gå ut längre, vet inte varför . Inte värt . . .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0