- Ett bad kanske ?

Vaknade nyss, gick och la mej vid 4 om jag inte minns fel . Jag är dötrött fortfarande . Sova är inte min grej ! 

Har börjat läsa Nikki Sixx's bok :) svin bra . Den rekommenderar jag starkt ! Det handlar om hans drogmissbruk och liv :) hans kompisar och familj kommenterar i bolken med, så man får se det från båda hållen .
Blir väl att läsa lite idag, tänkte ta ett varmt bad med, i badkaret asså . Får väl se . Några öl blir det oxå .

Vet inte vad jag ska göra mer denna helg eller nästa vecka, har inte planerat något faktiskt . Eller jag ska till Soc på torsdag sen vet jag inte .
Aja, det fixar sej !

Grattis morfar på din 90-årsdag ! :)


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0