- Fandå !

Sitter här och lyssnar på Billy Idol :) Kärlek till denna människa !

Har feber och mår rumpa, förkyld som fan igen . Svider som fan i ögonen .
Men självklart så ligger min syster och sover som vanligt, hon hade tydligen inte sovit inatt, nemen välkommen till min värld då !
Får väl gå och lägga mej sen när mina päron kommer hem, dom plockar svamp som vanligt . Blev lite sur förut för dom skulle ut och plocka svamp när dom har sagt hela sommarn att vi skulle åka till ett svin fint ställe så jag kunde få fota lite . Men inte fan har det hänt, så min mor fick lite dåligt samvete när jag sa det .

Imorgon ska jag till psyk (äntligen) kl8.30, ursäkta men jag är 20bast och har sömnproblem och du tycker att jag ska dit så tidigt ? Du är ju fan inte klok .
Annars ska jag väl inte göra något speciellt i veckan . Blir väl lika dött som alltid .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0