- Frustrerande allt är

Blir så frustrerad på allt: Pengar, mat, bävern, Skara, mitt såkallade hem, familjen jaa allt . Mitt liv består inte av så mycket just nu . Dom ända jag träffar av kompisar är Marie och bävern .
Tråkigt liv jag har ! Men ska försöka få det lite roligare hade jag tänkt, ska bara komma på hur ;P

Idag har jag städat hallen och tvrummet, jävla hundhår ! Usch . Va ute med mitt vilddjur med, dumma hund . Annars har jag inte gjort så mycket faktiskt .
Behöver verkligen duscha, usch va jag ser ut ! Men jag tänker ändå följa med och handla sen ;) tänkte köpa lite god frukost till mej själv faktiskt :) 

Vet inte vad som händer i helgen, tänker nog inte dra till Matfestivalen, hur kul är det att dra dit själv ? Är inte så sugen på att festa med fjortisar heller . . .
Aja, det fixar sej väl . Alkohol fixar allt !

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0