- Godmorgon Sverige

Vaknade halv8 idag, uscha . Kunde blivit väckt typ nu, men ikke ! Visstfan skulle det va en mopedistjävel som skulle döööna (låta) som fan ute !
Jaa, jag svär rätt mycket, eller extremt mycket :]

Ska åka till banken och fixa nytt leg snart :D äntligen säger jag bara ! Fyfan va jag ser ut, helt sjukt ful . Hur fan kunde jag se ut så förr !?
Sen ska jag hem och äta fruskost med pappa :) Köpte en ny flingskål igår så den ska vi använda idag, det är en tiger :)
Köpte bröd med som jag kan äta till detta :P

Var på systemet och shoppade igår, inget ovanligt . Men man kan ju inte tro att det finns några snygga människor här i Skara .
Men joho ! Oj vad han såg bra ut :] dreads hade han med ! Oj sikken panik . Phu, viste inte vart jag skulle ta vägen, gick runt där med min sjukt tunga korg (10öl och 2smirnoff väger rätt mycket)
Hm, inte för att jag vet säkert att han bor här men snygg va han iallafall !

Har fortfarande inget att göra i helgen så hör av er om ni har lika tråkigt som jag !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0