- Hatar att va hemma !

Haft så sjukt tråkigt idag . Fyfan va tråkigt det är att sitta hemma och glo en hel dag :S
Det ända jag har gjort är fixat iordning i min gaderob och städat lite, och duschat . Sen söv jag lite med, trött som ett svin som vanligt .
Efter jag hade ätit förut så fick jag så sjukt ont i magen :S inte bra att töja ut magsäcken märkte jag, den har blivit mindre ända sen jag börja äta mindre :/ aja, det fixar sej .

Imorgon ska jag äntligen åka och klippa mej ! Fy fan va underbart . Då slipper det killas i nacken :D
Skulle behöva färga håret med, men det får vi fixa någon annan dag :) Hatar utväxt
Kommer va så fult om jag slänger upp håret i en tofs :P en liten korv i bak bara :P haha

Får se vad som händer annars imorgon, mamma och dom ville åka till Lidköping och spela minigolf och fika :S hm, nej tack jag står helst över !
Golf är inte riktigt min grej och jag tycker det är pinsamt att äta med andra nu när jag knappt får i mej nån mat alls .
Men får väl se vad som händer ! Blir nog bra till slut :)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0